Strony

czwartek, 26 stycznia 2012

Zakupy, zakupki ;)

Hello,

Byłam znów na zakupach, bo nadal są wyprzedaże;) Podobno nie lubię chodzić po sklepach (??), ale co tam:P

Od jakiegoś czasu chciałam kupić coś czerwonego, więc w końcu poszukałam czegoś w tym kolorze.

Dziś nabyłam brokatowy sweterek i błyszczącą bluzeczkę (jak zwykle w Pimkie, bo to jeden z 'moich' sklepów, gdzie są małe rozmiary i zawsze coś na siebie znajdę:D). Obie rzeczy są jakby przetykane świecącą nitką:D Zapłaciłam za nie razem 37zł;)

Obie są krwisto czerwone, jednak ciężko było mi to uchwycić aparatem;)

Może jutro napiszę posta z którąś z tych rzeczy i zrobię lepsze zdjęcia, które idealnie odzwierciedlą kolor;)









8 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...