Strony

czwartek, 10 maja 2012

DIY red rose

Tak oglądam sobie zdjęcia, które są poniżej i stwierdzam, że róża, którą mam we włosach sprawia, że wyglądam jak taka polska 'włoska Carmen';) 
Buahahhaa żartuję:P

Róża, którą akurat mam we włosach to DIY;) 
Kupiłam kiedyś na allegro czerwoną tunikę, która oczywiście była za długa i musiałam są skrócić. 
Pozostały mi resztki i doszłam do wniosku, że zrobię sobie kwiatek-dodatek. I tak powstała różyczka;)

Stwierdziłam, że będzie ona dziś idealnym dodatkiem do moich czerwonych szpilek, które bardzo lubię, bo są skórzane i wygodne;) 
A że lubię prostotę i minimalizm, to wolę nie przesadzać z ilością dodatków, które mam na sobie;)
Różyczka po prostu dopełniła całości;)
Tak sądzę;) 
A Wy co myślicie??














shirt- Pimkie
skirt- Cropp
red rose- DIY
high heels, bag- allegro.pl
earrings- Rossmann
bracelet- La Gelateria

5 komentarzy:

  1. buciki faktyczne bardzo ładne!
    osobiście wolę mniej formalne zestawienia, stąd zamieniłabym bluzkę na mniej zobowiązujący tshirt :)

    co nie oznacza, że Tobie ta elegancja nie pasuje! pasuje pasuje :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo czyli biblioteka się wyprowadzi z głównego, no proszę. a ja studiowałam dziennikarstwo w czasach, kiedy jeszcze było zupełnie oddzielone od filo.pol. i landryna była naszym drugim domem, siedzieliśmy tam od rana do wieczora i zawsze mogliśmy przyjść nawet późno wieczorem na neta albo do sali multimedialnej coś pomontować albo na tv. Z penem Mietkiem portierem kiedyś nawet zrobiliśmy materiał do zielonogórksiej kablówki, taki fajny był gość, że został bohaterem reportażu, hehe :D a ty co studiowałaś? i w ogóle kiedy? ja 2001-2006, może się gdzieś widziałyśmy na zajęciach albo na imprezie?

    pozdrawiam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  3. z twoją figurą zawsze wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za miłe słowa, tym bardziej, że mojej figurze mam wiele do zarzucenia:P:*

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...