Strony

piątek, 15 czerwca 2012

New in, again

Hej:)

Dziś kolejny post z nowościami, tym razem z Pimkie. 
Ostatnio dostałam mail'a od Pimkie, że zaczęły się wyprzedaże. 
Wypatrzyłam sobie tam bikini w wężowy wzór (ten deseń już od dawna za mną 'chodził'), więc musiałam z tego skorzystać:)

Całe szczęście znalazłam w sklepie stacjonarnym upatrzone bikini, jednak nie było przecenione. Mimo wszystko poszłam je przymierzyć i było rozmiarowo dobre. Poszłam więc do kasy, by za nie zapłacić, ale coś mnie tchnęło, by zapytać, czy czasem nie jest ono przecenione, gdyż taka informacja widniała na stronie. Pani odparła, że jest, ale nie zdążyły go jeszcze ometkować:) Ku mojej uciesze po przecenie kosztowało 49,95zł:D



Oprócz bikini nabyłam także koralową bluzę z guzikami z tyłu:)



 Nawiązują jeszcze do tematu bikini, to chciałabym kupić bikini w Calzedonii. Spodobały mi się 2 modele, które możecie zobaczyć poniżej: białe koronkowe (ale góra opaska, taka jak w tym moim 'wężowym') oraz w czerwoną kratkę (ale góra opaska, taka jak ta fioletowa, pokazana na zdjęciu). Tak czy inaczej kupię któryś w następnym miesiącu:)




A tutaj macie link do moich aukcji na allegro, gdzie wystawione są m.in. 2 pary bikini KLIK

A jutro zrobię mój pierwszy giveaway, a więc bądźcie czujne:)

Buziaki:*

2 komentarze:

  1. To bikini, które kupiłaś jest bardzo ładne, oraz ma ciekawy wzór. Dodatkowo fajnie, że było przecenione! Jeśli zaś chodzi o Calzedonię, to pierwszy kostium kojarzy mi się z bielizną, za to drugi (przynajmniej góra) jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to wężowe bikini ;)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...