Strony

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

There is something about chiffon

Hej:)

Dzisiejszy zestaw składa się z szyfonowej mgiełki oraz szyfonowej maxi.
Powiem Wam szczerze, że kiedyś nie przepadałam za tą tkaniną, ale w tym sezonie zdobyła moje serce:)
Materiał ten jest zwiewny i lekki, a więc idealnie nadaje się na upalne dni, takie jak dziś;)
Do mojego zestawu dołożyłam sandałki i kapelusz;) Wg mnie jest ok.

A Wy posiadacie w swojej szafie coś z szyfonu??:)


















mt2Vqy on Make A Gif, Animated Gifs


UCew5_ on Make A Gif, Animated Gifs



koszula, kolczyki, pierścionek- Orsay
spódnica- CyrkoniaFashion
pasek- Reserved
torebka- pamiątka znad morza
kapelusz- Pimkie
sandały- Aldo
bransoletki- H&M, Pepco

23 komentarze:

  1. Ale pięknie .. ahh .. idealnie :> !!

    OdpowiedzUsuń
  2. IdeaLNIE! Koszulka z aktualnej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakiś czas temu, ale dostępna jest jeszcze na stronie www Orsay (sale), ale zostały same duze rozmiary;)

      Usuń
  3. oh my goodness, this maxi is so beyond fabulous. Amazing post, love. If you get a sec, I'd love if you'd check out my latest trend report. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, może kiedyś się przekonasz;) świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;*
    Wpadaj na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw przede wszystkim spódnica !!:):*
    zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. this is so wonderful! i am in love with this :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak ale głownie czarne bluzki heheh

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję pięknie :) rewelacyjny letni set ! spódnica jest boska <3 genialna kolorystyka całości :) oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz pięknie ślicznotko! rewelacyjna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog.
    nie chcę spamować ale zapraszam http://misscandlle.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooosz Ty! Wyglądasz przepięknie. Bardzo mi się podoba Twoja stylóweczka i z chęcią ubrałabym taki zestaw, nawet całkiem podobny miałam w głowie, ale jeszcze go nie prezentowałam, przez mój wzrost do końca nie mogę się przekonać do maxi. Oddaj mi koszulę, proszę! W szafie mam szyfonowe bluzeczki, koszule przede wszystkim, bardzo lubię mgiełki. :)

    Buziaki Ślicznoto! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten material bo wyglada niewykle delikatnie i dziewczeco:) Sama posiadam sukienke, koszule i byc moze cos jeszcze o czym teraz zapomnialam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja uwielbiam taki material. stylizacja cudowna w oblednych kolorach...ogolny zachwyt!
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous ! :D

    xo ,
    Ana Catalarrana
    http://Sinbowtie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, kolorowy zestaw:) śliczna maxi:)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...