Strony

środa, 2 października 2013

Try, always try

Generalnie to nie mam dziś weny twórczej, gdyż jestem padnięta:P
 Jednak tak chciałam się z Wami podzielić tym, że nieważne za co się wezmę, to zawsze staram się być jak najlepsza. 
Jestem perfekcjonistką i zawsze wszystko musi być zrobione idealnie, no i zapięte na ostatni guzik:P 
A jak mi coś nie wychodzi, to zawsze spinam poślady i daję z siebie wszystko;)

Ot, takie moje wieczorne wywody:)













fot. P:*

legginsy, naszyjnik- Stradivarius | lity, torebka, kardigan, okulary, czarna bransoletka- allegro.pl | bluzka- Pimkie | kolczyki- Orsay | zegarek- Parfois | złota bransoletka z misiem- Hypnose | złota bransoletka z krzyżem- Bracelet SUN 

6 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...