Strony

niedziela, 30 listopada 2014

Afromental in Zielona Góra


28 listopada 2014r. wybrałam się na koncert zespołu Afromental, który odbył się w pubie Kawon w Zielonej Górze.
Był to wyjątkowy koncert, ponieważ w tym roku zespół obchodzi swoje 10-lecie.
Trasa koncertowa X-Tour nie obejmowała zbyt wielu miast, dlatego tym bardziej cieszyłam się,
że chłopaki wystąpią w Zielonej Górze. Zagrali oni kawałki zarówno z nowej płyty, jak i nie omieszkali zaprezentować
nam starszych utworów:) Mnie się koncert bardzo podobał, ponieważ oprócz muzyki trance/electro/house,
lubię także cięższe brzmienia (które przypominają mi czasy liceum):) Mam nadzieję, że jeszcze nie raz
zespół Afromental zawita do Zielonej Góry:) Poniżej zapraszam na fotorelację:)































fot. ja

A na koniec coś do posłuchania:)


3 komentarze:

  1. Aaaaa też byłam!!
    Zdjęcia pełna profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia jak zwykle super :) znam ich nuty niektóre, ale osobiście nie słucham. wolę rap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Zieloneej ;*
    Niesamowicie było :-)
    Heh.. kolejna blogerka z Zielonej Góry, poznana na Instagram :-) przypomnę, że na Insta jestem @miskagrabowska_official) :-)
    zdjęcia bardzo dobrej jakości.. lustrzanka? Bo moją cyfrówką to masakra... ^^
    Obserwuję, tak jak mówiłam na Insta i zapraszam Cie na mojego bloga, gdzie też opisałam koncert Afromental^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...