Strony

piątek, 26 grudnia 2014

Christmas outfit


Nadal pozostajemy w klimatach bożonarodzeniowych. 

W ostatnim poście (KLIK) złożyłam Wam życzenia, a dziś chciałam pokazać mój wigilijny zestaw.
Sukienka nie jest nowa, kupiłam ją 2 lata temu, ale po swoich dwóch razach zawisła w szafie.
Z racji tego że w sklepach nic ciekawego nie dostałam, postanowiłam ją ubrać.
Co prawda muszę ją teraz zwęzić, bo schudłam i trochę jest mi za duża.
Mimo wszystko idealnie nadała się na ten świąteczny wieczór;)

Co sądzicie o całości??













fot. P

sukienka- allegro.pl | pasek- nn | zegarek- Parfois | torebka- Mohito | rajstopy- Gatta | kolczyki- Rossmann | szpilki- Prima Moda

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw w klasycznych kolorach. Piękna sukienka i fajny pomysł na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka wraz z paskiem jest cudowna! chętnie znalazłabym taką w swojej szafie :) jednak wolałabym cieliste rajstopy i gładkie szpilki, bo jakoś lakierki ostatnio wyjątkowo przestały mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieliste źle mi się kojarzą i bardzo rzadko je noszę, czarne to zawsze klasyka;)

      Usuń
  3. Hi
    I m loving you. You re beautiful with this dress and very sexy with this seamed tights.
    Tom

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...