Strony

sobota, 21 lutego 2015

My name is lolo


Dziś przychodzę do Was ze stylówką, którą miałam na sobie podczas pobytu w Barcelonie. 
Miały pojawić się na blogu dwie, jednak ze względu na to, że dotarliśmy do celu później niż zakładaliśmy
(dlaczego możecie przeczytać TUTAJ wraz z relacją z podróży), nie mieliśmy czasu na więcej fot;)

Dziś prezentuję Wam zwykły, wygodny zestaw na co dzień. Ze względu na to, że pogoda w Barcelonie bywa zmienna
(rano i wieczorem chłodek, a w dzień w słońcu nawet do 17 stopni), zabrałam ze sobą gruby sweter, skórzaną ramoneskę
oraz futrzaną kamizelkę, dzięki czemu mogłam dowolnie 'kombinować'. Dlatego wieczorem ubrałam kamizelkę na sweterek,
czapkę na głowę, a botki zamieniłam na EMU;) Czyli ubranie 'na cebulkę' zdało egzamin;)

Czy ten zestaw przypadł Wam do gustu??








fot. P

sweter- Hypnose | t-shirt, legginsy- Bershka | torebka- Mohito | botki- Reserved | kolczyki- Rossmann | okulary- Ray Ban |
zegarek- Michael Kors

12 komentarzy:

  1. fajny luzaczek, ale czy tam jakoś mocno wiało? niektóre strasznie straciły na jakości;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, juz uwielbiam Twój sweter!!! Jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim typem mamy Barcelonę na chciejliscie od dłuższego czasu - bo on to przecież fanatyk drużyny, a ja mam dobra koleżankę Katalonke do odwiedzenia... No i naoglądałam sie zdjeć i wiem, ze od razu zakocham sie w mieście :)
    Sweter mega, a torebkę chce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przesliczny kolor wlosow przepiekny ,czy moglabys zdradzic jaki to kolor jaka farba itd bardzo prosze napisz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Włosy farbuję u fryzjera, ale wiem, że używa farby firmy Artego, one60nine, bodajże odcień 7.4 + 7.40;) Będę za tydzień, to dopytam;)

      Usuń
  5. Sweter jest boski, zestaw bardzo komfortowy, ale jednocześnie z pazurem.ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie urocze :) Zazdroszczę Ci tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...