Strony

czwartek, 6 sierpnia 2015

Bun


Jest dziś tak gorąco, że nie mam siły myśleć:P
Takie afrykańskie upały są ponad moje siły, zwłaszcza kiedy trzeba siedzieć w biurze bez klimy;/
Ale napisać coś trzeba, żeby nie zostawiać Was z samymi zdjęciami.

Zestaw, który widzicie cieszył się powodzeniem na moim FB, stwierdziłam więc,
że pokażę go na blogu i może tutaj zyska szeroki oddźwięk. Fryzura także inna niż dotychczas,
ale póki co dobrze się w niej czuję, więc zapewne będę się w niej częściej pokazywać.

Co sądzicie o całości??;)













fot. P

t-shirt- Dreamcouple + DIY | koszula- Reserved | spodnie- Pimkie + DIY | sandały- Kazar | torebka- Parfois | zegarek- Michael Kors | kolczyki- Rossmann | biustonosz- Esotiq | okulary- RayBan | bransoletki- AgnesArt

6 komentarzy:

  1. ja już Ci pisałam co sądzę - najcudowniej Ci w tej fryzurze bo raz że nikt w niej tak dobrze nie wygląda to dwa mega Ci pasuje! A stylizacja też jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna fryzura, i bardzo Ci pasuje, śmiało mozesz sie w niej pokazywać częściej ;) A co do stylizacji to idealne połączenie elegancji z wygoda, bardzo na TAK !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów :) Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura a'la Lala z Teletubies, ostatnio tak gdzieś widziałam że ja nazwali, a ja nie potrafię je zrobić. Może jakiś tutorial ;) ?
    A look, prosty i bardzo fajny, klasyka zawsze w modzie ;)


    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...