Strony

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Jestem ruda, czynię cuda


Lubię t-shirty z napisami.
Niby prosty dodatek, ale potrafi coś o nas powiedzieć, nadać charakteru stylizacji.
Jednak napisy takowe należy traktować z przymrożeniem oka, bo niektórzy za bardzo biorą je do siebie:P  
Ja już nie raz na blogu prezentowałam zestawy z takimi koszulkami: TU, TU, TU czy TU.
 Dzisiaj kolejny. Co o nim sądzicie??












fot. Ola

kamizelka- Stradivarius | koszula/katana- Sinsay | t-shirt- Pewex | jegginsy- Bershka | kolczyki- Tally Weijl |
torebka, bransoletka- nn | zegarek- Michael Kors | szpilki- Zara 

5 komentarzy:

  1. Zestaw jest super, koszulka też choć dla mnie niepotrzebny ten szlaczek na dole ale i tak jest bardzo fajna (nie Twoja wina że ktoś miał taki zamysł :P) :). Koszulki z napisami ogólnie uwielbiam, też traktuję z przymrużeniem oka i sama chętnie wybieram takie "mało skromne" opcje jak np "piękna, mądra, skromna" haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fab look! Love it

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna khaki koszula i fajna torebka! Pozdrawiam Rudzielca :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: casual nude pink and jeans - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten zestaw:) śliczną masz koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, świetny tytuł posta, stylizacja również na plus! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...