Strony

poniedziałek, 26 grudnia 2016

Christmas, Christmas


Święta, święta i po świętach. W tym roku jakoś wyjątkowo szybko mi minęły.
A to oznacza, że za chwilę Sylwester i Nowy Rok. I zaś będziemy starsi o rok.
Tak naprawdę w tym roku w ogóle nie czułam, że są święta ze względu na dodatnie temperatury
oraz brak śniegu. Jednak na Wigilię należało ubrać się przyzwoicie.
Moją stylizację zobaczycie poniżej. Podoba się Wam?? :)














bluzka- selfieroom.pl | spódnica- allegro.pl | pończochy- Gatta | torebka- Parfois | kolczyki- nn | szpilki- Prima Moda

12 komentarzy:

  1. Pięknie! Elegancko i ze smakiem. Taką Cię najbardziej lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasyka ponad wszystko, super

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kropeczki na zgrabnych bogach ;) te pończochy nadały całości mega charakteru ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fantastyczną bluzeczkę, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nie rajstopy? Masz wysoko spódnice a nie widać koronki. Widziałam takie w gattcie, szukałam pończoch i nie było takich?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pończochy świetne, chyba muszę się za takimi rozejrzeć :)
    A co do Świąt, mam dokładnie tak samo. Święta? Jakie Święta? Już były, minęły?

    Pozdrawiam, anonymous-introvert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to Twoje paznokcie czy przedłużane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje :) Nigdy nie przedłużałam paznokci, z natury mam mocne. Hybrydę też miałam raz (na wakacje). Szkoda mi po prostu moich naturalnych :)

      Usuń
    2. Paulina masz cudownie dłonie i paznokcie.

      Usuń
  8. Dots and heels.. perfect combination! :)

    Hope you had a great Christmas.. and of course, Happy New Year! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...