Strony

wtorek, 17 stycznia 2017

Hooded again


Dziś na blogu zwyklak na co dzień. Tak naprawdę nic specjalnego, ale chciałam pokazać Wam torebkę,
którą kupiłam w TK Maxx'ie. Długo takiej szukałam, tzn. takiego koloru. Niby dużo tego w sklepach,
ale wbrew pozorom nic nie chwyciło mnie za serce. Ta natomiast od razu zwróciła moją uwagę.
Do tego jest skórzana. Dlatego nie wahałam się, by ją kupić :) Ostatnio w ogóle mam fazę na torebki,
zwłaszcza te mniejsze :P Nie odbiegając jednak od tematu, jak podoba się Wam ten zestaw?? :)









parka- allegro.pl | spodnie- Bershka | bluzka- New Look | torebka- TK Maxx | buty- Emu Australia | okulary Ray Ban

4 komentarze:

  1. super wyglądasz:) świetną masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak byłam w tk maxxie to niczym się nie zachwyciłam na tyle żebry zabrać, a jechać znów to nigdy nie po drodze ;P mi sie ubzdurała czarna torebka w kształcie podkówki i szukam wciaz idealnej.

    co do zestawu, to chyba wiesz że nie przepadam za moro ale ogólnie całkiem fajnie to wszystko razem wygląda. Tylko te gołe giry! :P nawet jak na emu, to i tak zimno teraz brr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. :) Jedyne co bym zmieniła, to buty, bo takich nie lubię. Poza tym wyglądasz zjawiskowo ♡
    Zapraszam na mój nowy blog:
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...