Strony

czwartek, 12 stycznia 2017

New Year's Eve 2016


Post ten miał się nie ukazać, ponieważ nie podobam się sobie na tych zdjęciach,
jednak stwierdziłam, że skoro fotki i tak są zrobione, to dodam wpis ;)
Ponadto torebka, która miała być dodatkiem do tego zestawu (czyli ta), doszła dopiero po Nowym Roku
i niestety zmuszona byłam wybrałać inną, która niekoniecznie idealnie pasuje kolorystycznie.
A wszyscy którzy mnie znają, wiedzą, że u mnie wszystko musi się zgadzać haha :P 
 Tak czy inaczej mam nadzieję, że Wam stylizacja przypadnie do gustu :)

 Zapraszam :)











sukienka- Shein | szpilki- Vices | krawatka- allegro.pl | torebka- Parfois | pomadka, lakier do paznokci- Golden Rose

7 komentarzy:

  1. wow wyglądasz przepięknie Kochana;) śliczną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, sukienka podkreśla Twoją piękną figurę :D Ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia nie są złe, na niektórych wyszła taka nieco czerwona skóra ale to co :) sukienka jest śliczna, torebka faktycznie lepsza byłaby tamta ale ta też nie jest jakas okropna i nawet pasuje. Chętnie zobaczyłabym też tą sukienkę w towarzystwie srebrnych szpilek lustrzanek albo czerni.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka, paznokcie, usta ;) wszystko na tak! ♥
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest bardzo ładna, podoba mi się jej rozcięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko. Pieknie dobrana szminka do paznokci lub odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...