Strony

piątek, 8 grudnia 2017

At the source


Wiecie czego bardzo nie lubię- plotek albo gadania za plecami.
Nie ukrywam, że sama też plotkuję, ale są to luźne plotki, nie robiące nikomu krzywdy.
Jednak takie gdzie ludzie wtykają nos w nie swoje sprawy albo wymyślają rzeczy mijające się z prawdą,
potrafią mnie naprawdę zdenerwować. Jeśli coś mnie interesuje, to wolę o daną rzecz zapytać u źródła,
czyli osoby zainteresowanej, a nie słuchać piątej wody po kisielu. Nigdy nic dobrego z takich rzeczy nie wychodziło,
zwłaszcza że ludzie bardzo często kłamią. To samo tyczy się osób, które bardzo chcą wiedzieć dużo rzeczy z mojego życia.
Czy nie warto zapytać się wprost, tylko pytać osób postronnych?? Brakuje odwagi??

A dzisiejsza stylizacja na luzie.
Nigdy bym nie pomyślała, że polubię fiolet, ale ostatnio jakoś do mnie przemawia.
Co sądzicie?? :)





















fot. Ola

kurtka, okulary- Shein | bluza- Pull&Bear | jeansy- LiuJo | torebka- Mohito |czapka- H&M | buty- Reebok

6 komentarzy:

  1. piekne te zdjecia wyszly no i uwielbiam ta stylizacje! te zdjecie jak podpierasz murek bomba :D <3 odnosnie wpisu- nic tak na mnie nie dziala jak plotkowanie za plecami. W dzisiejszych czasach malo kto ma odwage powiedziec komus co do kogos czuje, a co dopiero powiedziec cos komus znajomemu w oczy. Ludzie plotkuja, bo ich zycie jest zbyt nudne i nie maja nic do powiedzenia :) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się - ludzie często maja problem ze 'zrozumieniem' czy jak to nazwać. Często spotykam się z tym że ktoś wymyśla sobie sens wypowiedzi/jakiś słów i ocenia kogoś na podstawie własnych domysłów. Stylizacja fajna, super kolory i szczególnie buty mi sie podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie ma osoby która nie lubi plotkować 😉
    Dopóki te ploteczki nie krzywdzą nikogo jest ok.
    A co do stylizacji-fajny, luźny ciekawy outfit ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, barwna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie toleruję plotek, zawsze mówię... porozmawiajmy lepiej o Tobie, co? Co ciekawe, tacy plotkarze z reguły lubią mówić o sobie

    A stylizacja jak zwykle boska...

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...