Strony

wtorek, 23 stycznia 2018

Pearls


Dzisiejsza stylizacja jest taka dziewczęca i bardzo mi się podoba.
Pomimo że rzadko ostatnio chodzę w butach na obcasie, to innych sobie
tutaj nie wyobrażam, chyba że jakieś fajne botki z kryjącymi czarnymi rajstopami.
Sweter, który widzicie, jest ostatnio hitem i gdy tylko pojawia się w sklepach internetowych,
od razu znika. Mi się udało go w końcu upolować. Co prawda chciałam czarny, jednak szary
także ma swój urok :) Co sądzicie o całości?? :)

Ps. Ostatnio na fan page'u pisałam Wam (TUTAJ), że ścięłam włosy. Na dzisiejszych zdjęciach
 widać, jakie długie one były. Na początku żałowałam, mimo że to tylko 5cm. Ale wiem, że dobrze zrobiłam,
ponieważ aby mieć długie włosy, trzeba o nie dbać :) 















fot. Ola

sweter- selfieroom.pl | spódnica- quinnbutik | kozaki- vices | torebka- Parfois

6 komentarzy:

  1. nic dodać nic ująć...wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweterek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie i mega kobieco wyglądasz!
    Fantastyczna stylizacja <3
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fenomenalnie. Bardzo podoba mi się ten look.

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie! ale torebka najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek z perełkami jest ekstra! Myślałam na początku, że to sukienka, bo spódnica w podobnym kolorze co sweter xD A sweter przypomina mi bluzki trochę stąd https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki, bo tez widziałam tam te z perełkami (w lokalnych jeszcze nie miałam okazji kupić)...Pozdrawiam! (Buty też super Tobie pasują!)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...