Strony

czwartek, 12 kwietnia 2018

Time


Ostatnio mam sporo na głowie i brakuje mi czasu. Post ten miał pojawić się w poprzednim tygodniu,
ale niestety nie udało się. Mam nadzieję, że od lipca wpisy będą pojawiały się bardziej regularnie,
zarówno te modowe, jak i te dotyczące zdrowego odżywiania. Liczę, że do tego czasu i tak pozostaniecie ze mną :)

Tymczasem zapraszam do obejrzenia stylizacji :)

















fot. Ola
sweter- nn | spodnie- Zara | szpilki- Vices | torebka- TK Maxx | łańcuszek- Apart 

7 komentarzy:

  1. trzymam więc kciuki, brzmi zachęcająco!;)
    stylizacja bardzo fajna, ale jak patrze na Ciebie a byłam dziś na palmiarnii i umierałam w krótkim rękawku to oesu! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Może potrzebujesz czasu dla siebie? Ostatnio podarowałam mojej teściowej voucher na bardzo fajny zabieg. jak chcesz, to przeczytaj https://myszkapoekranie.blogspot.com/2018/04/specjalna-okazja-wyjatkowy-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja! Bardzo ładne spodnie ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulinka moj ideale ty jestes wolna czy nadal z P??

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg lece po pierscionek xD...panietam ze kocham sie w tobie chyba od czasu gdy pierwszy raz zobaczylem cie w programie idz na calosc :):)Idziemy na kawe :p?

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...